Followers

Feb 14, 2012

kenangan di klinik pusrawi KLIA part 1

aku di terima berkerja di pusrawi dengan cara baik dan aku meninggalkan pusrawi juga dengan cara baik..hari pertama aku masuk asrama, aku risau dak asrama x baik...maklumlah junior katakan.,,.
hari pertam berkerja aku masuk ofis hours....9pg hgga 5 ptg...
tp g kje kene awal...gerak kul 7.45am blik smpi umah 6.40pm...
senior yg kje ngan ak tym 2 k.yan n k.ila..pilot tym 2 cik faz..doktor yang bertugas tym 2 Dr.haiza..
hari pertama aku adalah budak pemalu dan sopan org nye...hehehehe
pendiam..ala2 suci hati jiwa raga..
hahaha
kene usha dulu..xley terus jadi banyak cakap...
hari pertama bljr register n k.yan ajar ak sepintas lalu mngenai keje...
yg ak dgr, k.ila mulut lazer...tp hari pertama knl n kje x la mcm yg dicakapkn..
uhuhuh hampir je ak kantoi membohong tym interbiu...maunye tidak dktor yg locum kat pusrawi kwn baik dgn tmpt yg ak ckp knun aku pernh kje..adui...hari2 berlalu dgn penuh ceria..dari sikap pendiam ak berubah jadi org yg banyak cakap..sebenarnya ak mmg banyak ckp pown org nye..
tym sambutan raya ad buat jamuan mkn2...ad pertandingan pakaian tercantik..ak tercalon..tapi ak x menang
aku rasa mereka salah tulis nama aku rasanya..hahaha xde la
mmg dye layak menang..kak yan la yg mng 2..muka sedih je sebab die ingt die x menang
lucu btol..
hah yang baju hitam tudung biru tu la yang menang..no.2 yg serba hitam..pilot yang menang yg pakai kopiah no.2 yg baju hitam..hahaha
mknn tym ni sedap gle...
tp ak x melantak sebab aku tukang jemput..
lo x..xde mkna ak nk berdiri panggil2 org
baik ak mkn mcm tetamu
mknan free...sape yg x nk..
malu rugi...
paling aku tym g hotel concorde in...
merembat benda2 yg x seharusnye di rembat dgn dayat..
hahaha
2 fungsi bawa beg besar..
hahaha
aku x kn lupa ngan pusrawi...dgn satffnye..dulu ak x geng ngan ain..x sejiwa kot.,..3 bulan kje bru kmi start rapat n jd geng..
seblum 2 geng ngan jijah n k.yan n k.ila tdk ketinggln dgn k.bai juga...huuhu
7 bulan juga aku jd junior...bru merasa jd senior tp sebulan je..,.huhuhu
sebab dpt kje tmpt len..
adui aku pasti rindukan pusrawi..
sorg2 staff mereka pergi..bermula amy pastu dayat, pastu cik faz, kemudian hasanul...erm xpe la..utk kebaikkan semua...kenangan keje di sini n pengalaman yg adventure sgt memuaskan ht ak untuk berkerja dan mencari ilmu...
sayang pusrawi...
ni aku dgn k.ila...

ni anatara gambar kenangan yang aku ada...tym mjlis hari raya..siap  ada kes chest pain tym 2..huhuhu
6t aku tulis untuk part 2..siang nanti ye..ok...bye




No comments:

Post a Comment