Followers

Jun 24, 2011

bila aku diterima berkerja...

hari ni narimah(im) kwn baekku kol ak...
die gtaw yg die diterima bekerja di pusrawi...mugkin dia posting kat kota damansara @ sungai buloh...
aku tanya die..org 2 da kol ke??
die kata die yg kol...pastu im suh ak kol...
kali pertama ak kol...die meeting....kali kedua x dpt..ak pun da give-up...
kali ketiga kol...dpt...ni antara perbualan aku dgn dia..
aku:HR department ke??
HR:ye..boleh saya bantu..
aku: boleh saya cakap dengan cik irma???
HR:tunggu sebentar..
Cik irma: ye saya
aku: sy ada datang temuduga kat pusrawi hari 2
cik irma:nama apa?
aku:dg fauziana
cik irma:o dyg...pihak kami telah bersepakat untuk mengambil awak berkerja..awk dihantar ke cawangan KLIA..dtg melapor 1 julai ni..pakai tudung krim, kasut hitam bertutup dan stokin hitam...uniform kami akan bagi nanti..awk duduk kat mana?
aku:putrajaya
cik irma:kalau begitu awk x perlukan hostel la ye?
aku:sy nk duduk hostel boleh?
cik irma:baiklah awk boleh dtg sehari lebih awal...
aku:terima kasih cik irma
cik irma:sama2


YA ALLAH...
sumpah aku gembira gila dengar berita ni....terima kasih ya Allah...semoga aku akan bertahan lama berkerja disitu..semoga tempat tu memang sesuai untuk aku...Alhamdullillah...

No comments:

Post a Comment