Followers

Feb 17, 2011

cinta terlarang

mengapa ini yg terjadi pada aku ek??
dari kecik sampai besar aku x pernah lawan mahupun ingkar dengan semua arahan keluargaku..
tp kenapa yg 1 ni pun aku kena ikut cakap mereka??
mama ku x kisah dengan pilihan ku..
tp mengapa kakak n abg2 aku x suka dia??
apa kurangnya dia??
hanya paras rupa dan bentuk fizikal nye kmu jadikan ukuran???
dia tetap manusia..kalau dia monster skalipun ak tetap mahukn dia
aku x ukur semua 2..
aku syg dia
aku pilih dia kerana pengorbanan yg besar yg sanggup dia bt untuk aku...
aku pun bukan lawa..
buat apa aku cari yg ensem2..
aku sedar ak sape..
klo adik kmu ni cantik bagai bidadari..
bley la kmu ni pertikaikan semua tu
tapi aku pun insan biasa...
xkn jodoh aku pun kamu nk tentukan???

b
sumpah aku sayang kmu...
ak sedih tgok kmu di perlakukan begitu...
kuargamu layan ak baik sgt..
tp kmu dilayan sebaliknya
da la dtg jau...
tp dibiarkn duduk diluar tanpa ada yg keluar...
klo ye pun x suka b ak..
jgn la smpi mcm 2 bt kat dia
dia pun manusia juga
sama mcm kmoo...

ni je permintaan aku...tolong la terima dia seadanya..
restui kami...

No comments:

Post a Comment