Followers

Oct 13, 2015

tempat baru

ye ye ye
aku sangat sibuk 3-4 hari ni
xde masa nak update2,nk blogwalking, nk singgah sana sini..
ni baru ada masa, tu pun kejap je aku ada masa..

sekarang da kerja kat hopital putrajaya..
hospital ni blh d katakan canggiih la...
x macam hospital queen elizabeth..
tapi queen lagi mencabar sebab sibuk dan  adventure sikit..
ye la aku pun di tempatkan d klinik bkn nya wad...
aku kat klinik blood taking medical buat sementara waktu...
kerja cucuk org je....hahah

waktu kje ofis hour...bkn syift...act aku lagi suka syift dari ofis hour..tapi masalhnya husband lagi suka aku keje ofis hour...xpela..mcm ni pun aku rasa ok..

walau pun kje ofis hour masuk kul 8..ak tetap kne bgun kul 5am nk masak nasi lemak, sediakn baju untuk sisuami lagi...untuk sianak lagi...da settle semua baru sediakn diri sendiri..kul 7 baru terhegeh2 nk g kje dan menghadap jem...

hope bertahan lama la kje kat sini....

1 comment: