Followers

Oct 6, 2015

RINDU

assalamualaikum kawan2
pergh.. hampir 3 tahun aku x menulis dalam blog aku ni...
terlalu sibuk untuk update semua...fb pun x sempat...
kali ni mungkin ada masa...
di sabah lain internet tak laju..
hah sekarang da pindah ke putrajaya...
line laju..isnin(12.10.15) nk lapor diri d tempat baru,,
x taw la ok ke x..harap semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan,,,
yea sekarang aku da kawen...da jadi bini org...siap da ada anak satu lgi..hehehe sebab tu pindah,,
lama sanagat x update smpai status pun da berubah sekarang
diam x diam da hmpir 3 thun da kje gomen..
ye saya yang menurut perintah..
aku semenjak jadi bini org ni
kerja aku memasak je la...
hah nanti aku update resepi2 masakan aku..
nanti korang boleh la cuba..
hari ni mr.husband nak aku masak ayam paprik...
karang aku tulis resepiny...
sebab bila husband ak ad,..ak n dy x akan main gadget..
ye la der, xde life la kalau laki bini duk menghadap hp je..baik kawen dengan hp kn...
kamu pun mcm tu la...utamakn family...jgn asyik menghadap game n fb je...jgn asyik duk wasap group je...
ok la...nantikan resepi yg aku buat hari ni ye...
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment