Followers

Oct 18, 2015

Kellys castle


Semalam aku ikut husband aku g outsation kat ipoh perak...dah alang2 ada kat sini...dy ajak g kellys castle lepas dia siap keje...huhuhu aku husband aku ,anak aku dan adik aku pun pergi kat situ...da lewat ptg da masa tu..dlm kul 4pm...x jauh nak pergi sana...ramai org dtg...ad yg tangkap gambar kahwin...aku pun rasa teringin nak ada gambar kawen kat sini..huhu

Tapi kat hp aku ni kebanyakannya gambar adik aku...maklumlah dia tukang tangkap gambar...dia juga la paling excited sekali..

Tiket masuk dia rm5/person...budak rm3...anak aku di kira bayi...so..free la..

Disini xde tempat makan yg best2...so better makan dlu la sblom dtg...

Ada juga tempat untuk membeli cenderahati dan sewa jurugambar..sekeping rm30 kalau x silap..tapi mmg cantik la dia buat...

Hah so skrg aku kongsikn gambar2 yang adik aku tangkap...abaikan aku yang gemok tu...esok2 aku diet..hahah

Ni adik aku..pembukaan la ni konon...


Kat pintu masuk dia...

Ni jambatan nya...airnya deras...lepas hujan kot...

Antara isi dalaman nya


Ni kat atas puncak...tinggi...kalau x silap 4 tingkap...ad bilik rahsia...bilik linen, bilik arak...bilik kesemuanya ada 6 bilik...dapurnya besar...tapi area tu area yang x brp siap..so aku x snap sangat sebab si husband nk ke toilet..da la toilet jau...kat tempat beli tiket td...adoi..balik la nmpak gayanya kami ni...ni aku kongsikn beberapa gambar yang aku ambik...




Ni kitorg da nk keluar...gambar yang lain kat hp husband ak..nnt ak tambah2...


Muka kepenatan...nanti lagi aku update2 ye...mo tdo ni..esk keje...oh ye...kami ke kellys castle ni 17.10.15...hah kne simpan tarikh ni..nanti lupa...ok bye

No comments:

Post a Comment