Followers

Feb 8, 2012

risau

semenjak 2 menjak fikiran aku mcm x btol je..
dlm masa 4 hari lagi aku akan meninggalkan KLIA kerana mendapat pekerjaan kat tempat lain..
tapi sejujurnya aku takut nak kerja kat situ..
aku bukan baik sangat orangnya..
maunya tak, time interview aku terkejut tengok hospitalnya ada salib..
tapi sokongan kawan2 kuat suruh aku pergi je..
tapi aku ingat aku nk cari kerja lain juga..
hospital tu menakutkan aku..
aku rela kerja hospital yang kene freehair berbanding kerja tempat yang ada gereja..
tapi yang menguatkan semangat aku sebab kerja aku di permudahkan...
aku cari rumah sewa cepat je dapat..
murah pun murah..
lo tak dapat rumah memang aku tak nak berhenti..
tapi cepat tol dapat rumah..
segalanya di permudahkan
kuarga aku x taw hospital yang aku nk kerja ni ada gereja...
yang taw cuma adik aku je..
lo mereka taw memang mereka x bagi aku kerja situ..
tapi hati aku berat tol nak pergi..
erm aku search youtube..
dengar ceramah dari ustaz azhar idrus...
sejuk hati aku..
rasa kuat semula iman aku...
rasa risau sedikit2 hilang...
aku try gak keja situ..
lo aku x boleh kerja situ..
aku berhenti kerja je...
semoga segalanya berjalan lancar...
amin

No comments:

Post a Comment