Followers

Feb 16, 2012

makan..

adui..sekarang dalam otak dan fikiran cuma makan, makan, makan je ni..
da 4 hari aku duk kat ipoh..bersendiri xde kawan ok...
aku duk serumah ngan dak india..baik la orangnya..siap nak bg pinjam motor..tapi aku takot nak bawa,..
yang seorang nama subha dan yang sorang lagi nama guna..
guna kurang berbahasa maly..more kepada english..
subha more kepada malay...mula2 masuk dia macam terkejut tengok aku..
yela aku taw la muka aku bukan muka malay...bila aku cakap aku malay dia macam x percaya..
aku kacukkan cina kadazan ok..sebab tu muka x nampak malay...
hari2 tanya aku da makan ke belom..memang aku tak makan agi pown..badan aku da start down da sebab xde tenaga..just mamam coklat dan minum air..tu pun coklat yang ain bagi..da habis da pown..aku da ronda naik kaki sekitar kawasan ipoh garden ni...adui xde kedai malay...just ada kfc...adui nak x nak kena makan kfc la jugak...mati aku kalau hari2 macam ni....hebat tol dugaan kali ni....ya Allah Kau tabah kan lah aku...kuatkn lah semangat aku untuk menempuh hidup di tempat baru ni...adui...
hujung minggu ni kena baik klia juga..ambik periuk nasi kittle and nak beli some food untuk di makan...
esok barulah CINTA aku datang amik aku,.,..adui...sabar lah untuk sehari..
'hai perut...esok makan puas2 ye perut'
kesian betol dengan lemak aku ni...
huhuhuh

No comments:

Post a Comment