Followers

Jun 20, 2011

bila aku sayang

bila aku sayang sesorang aku akan buat seperti ini:

  • 24jam aku kol (sungguhpun aku syg kreadit aku..huhuhuh)
  • segala benda aku x suh(termasuk kuar rumah)
  • hari2 aku tuduh menipu(nak die jujur je ngan ak..jahatkn ak)
  • segala benda kena gtaw ak dulu...(mcm queen control la pulak..heheh)
  • 24jam ak nak marah..
  • semua salah dimata aku(sebab aku da syg sgt)
  • semua yg aku pandang mahupun beli hanya utk dia..
  • handphone ku yg sebelum ni 5 biji jadi 2 je...yg laen aku simpan...(x mo die ingt ak curang)
  • aku dengar ckp die(lgpun memang utk kebaikkan)
  • hari2 aku risaukan die...(xtaw nape)
  • ak slalu pertahan kan dia...
  • ak takot kehilangan dia(astaghfirullahulazim)
  • yg pasti aku syg dia(xde sebab utk ini)
aku ada rakam satu lagu...aku yg maen gitar taw...siap nyanyi g walau suara aku x sedap..aku nk letak..tapi dia x suh...ak x taw knp dia marah ak....bila ak tanya dia kata sebab video 2 ak x pakai tudung..pastu dia x suka org tengok ak...erm...aku memang suka karoke...tp dia x suh g karoke...xpe la..bila fikir balik..memang btol pun ap yg dia ckp 2...xpe la...terima kasih kerana percaya sama aku...semoga aku dan kamoo ditakdirkan bersama...amin...

No comments:

Post a Comment