Followers

Apr 22, 2011

my hubby

nama hubby ku akim...
muda setahun dari aku... 
tarikh couple kmi 21.march.2010..
baju couple kami yg pertama adalh merah..huhu
skrg dia tgah smbung bljr d penang..
kebolehan dia adalah pandai memasak..(jd ak tae mkn je la 6t..hehehe)
kebaikkan dia...segalanya bg ku dia baek...
ap yg membuat ak suka dia..
ak xreti nk marah...
sebab dia pndai sejukkan hati aku...
huhuu lum g la org ley sejukkan hati ak x smpi seminit...
aku menilai dia bukan dari segi paras rupa mahupun fizikalnya...
tapi ak melihat dari pengorbanan nya utk ak...
kerana itu ak berani memilih dia...
dari A sampai Z aku da terus terang kat dia...segala ap yg ak pernh tipu dia...
Alhamdullilah dia still bleh terima ak..
last ak buat dia nangis pada tarikh 22.march.2011..
sebab nya adalah aku kantoi chat dgn bekas pakwa ku dan masih memanggil mereka b...
dari itu..ak x ada da nk mesej dgn mana2 lelaki tanpa kebenaran dia....
kerana aku syg dia...
dia yg selalu ada utk ak..
kerana itu ak nk ak juga selalu ada utk dia...
hubby ku seorang penyabar...
kerana itu dia sesuai dgn ku yg panas baran..
dan utk itu..aku mengaku yg aku hanya mencintai dia....
semoga cinta kami kekal sampai kami bernikah dan berkahwin...
hubby...percayalah...ak cuma syg kmu sorg je...


ni antara detik2 bahagia kami yg sempat kami tgkap la...




























tym ni tengah tunggu menara condong buka lampu...lama gak kami tunggu...ramai org tym ni..tapi lampu dia x pasang juga...adui..
















hehehe nmpk ak ni tinggi juga...padah x sbenrnya..huhuhu















ni lah menara condong tu...warna warni...ni tym ak mula2 dtg perak...huhuh 2 yg ak nk tgok dia tym dia buka...tp x pat..huhuhuh
sedap gak mknan kat depan menara ni...huhuhhu
b bby rindu nk jalan2 kat perak ag..huhu














ni lah gambr yg ak paling suka...huhu ak syg ko b...

No comments:

Post a Comment