Followers

Nov 27, 2010

syg kmu...sumpah

buat pertama kali aku perkenal kn dia yg istimewa di hatiku...
nama dia naif hakim @ luqman hakim...
sumpah sebelum knl dia...
ak mmg suka maen2...
xde yg pernah jadi istimewa d hatiku...

erm taw x...ramai yg kata dia biasa2je...
biarpun org kata aku layak dapat yg lagi baek dr dia...
biarpun org kata dia x ensem..
biar org kata fizikal dia x sesuai dgn aku...
tapi bagi aku dia yg terbaek pernah aku jumpa...


aku x perlukan seorang lelaki yang ensem untuk menjadi pendamping ku...
aku juga x memerlukan seorg lelaki yg berharta...
aku x memerlukan lelaki yg sempurna apa lagi yang terlalu sempurna....
ckup bt senang hati dan menggembirakan...
bg aku itu da ckup melebihi dr segalanya..

x guna juga mempunyai boyfriend yg ensom, kaya, tinggi, tetapi selalu menyakitkan hati aku..
btol x...

pedulikan apa org kata...
asal aku taw siapa b aku..
bt ap nk cerita tentang kebahagiaan kita pada org yg x kn faham..
ckup la dia taw sape aku...n aku taw sape b aku....
doakan la ak dengannya....
syg b sgt2....
jgn rasa rendah diri ag....
aku x pernah malu jalan dengan kmu....
gemok2 pun ak sayang...
jgn rsau...
awek mu xkn lari...

No comments:

Post a Comment